wtorek, 6 stycznia 2009

Zimno, brrr....



Dzisiaj powiało w Kaliszu chłodem - rano było minus 15 stopni, brrr...
W związku z tym założyłam moją ulubioną kaszmirową sukienkę - ma co prawda rękawy 3/4, ale w rzeczywistości jest bardzo ciepła.
Do tego getry pod kolor.
W firmie nawet się na mnie tak bardzo dziwnie nie spoglądali.
W końcu ten strój jest bardzo biurowy w porównaniu z bawarską spódnicą ludową w której przyszłam do pracy jesienią :))
Nawet nie myślałam, że pstrykanie sobie samemu zdjęć jest takie trudne. Mam mnóstwo poruszonych :((
Czyżby mi drżały z wrażenia ręce? :))
A generalnie mam na sobie:
szalik - Reserved
sukienka - Olimpia
getry - H&M
buty - Top Secret
i jeszcze rajstopki - Gatta

4 komentarze:

  1. bardzo ładnie tutaj wyglądasz,podobają mi się getry i sposób w jaki je połączyłas z całością

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie prezentuje się całość. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonały taki pomysł na getry do sukienki... taki sposób jeszcze mi się nie rzucił w oczy, ale wygląda doskonale. Ciekawe jakby to wyglądało na mnie..

    OdpowiedzUsuń
  4. getry - świetne, i całość fajna

    OdpowiedzUsuń