piątek, 23 stycznia 2009

Thank God it's Friday



W końcu mam okazję zaprezentować moje kolejne buty - to już trzecia para w tym roku :) Trafiłam na nie przez przypadek na Allegro, podczas poszukiwań zupełnie innych rzeczy. Są nowe, wygodne, zamszowe i bardzo starannie wykonane - czego można chcieć więcej. Mam je od kilku dni, ale z uwagi na pogodę odwlekałam Uroczysty Moment Założenia. W końcu nadszedł.

W piątkowy wieczór założyłam:
Czarny golf - New Yorker
Szary sweter - Reserved
Jeansy - Zara
Buty - Allegro

4 komentarze:

  1. Witam w klubie :) Ja też w tym roku zakupiłam już trzy pary :)

    Sweter jest bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się połączenia czarnego golfu i szarego sweterka,to móej styl!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie nie nie, to MÓJ styl :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh, kocham buty i rozumiem zakupy na Allegro :-)

    OdpowiedzUsuń